Dag 28: Een donkere dag. - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Raymond Jansen - WaarBenJij.nu Dag 28: Een donkere dag. - Reisverslag uit Palas de Rey, Spanje van Raymond Jansen - WaarBenJij.nu

Dag 28: Een donkere dag.

Door: Raymond

Blijf op de hoogte en volg Raymond

16 Oktober 2017 | Spanje, Palas de Rey

Gisteravond trok de lucht al helemaal dicht, alhoewel het wel zwoel bleef. Vroeg naar bed en relatief uitslapen tot 7:00, omdat wandelen en in het donker en in de regen ons een beetje beangstigd. Er staat een 25km op het programma.

Toen we vanochtend wakker werden, was het nog steeds zwoel - vooruitzicht was ook regen met 23o…. - maar gelukkig was de regen nog uitgebleven. Wel was het erg donker in de lucht alsof het elk moment kon gaan regenen. Dus snel vertrokken, voordat het zover zou komen (toch weer meegenomen).  Het dorp uit naar beneden… en jullie raden het al, vervolgens weer klimmen. Dit bleek een best lange klim te zijn, eerst steil en vervolgens was afgevlakt. Toch al met al zo'n 8km tot het eerstvolgende dorp.

Het bleef een donkere trip en er was dus ook niet veel in de omgeving te zien. En zo bleven we de 25km volmaken tot aan Palas de Rey. Tot zo'n 100m voor onze slaapplaats bleef het droog; er vielen een paar druppels regen, maar het was ook snel weer over. De lucht blijft dreigend. Hier aangekomen - afgelopen nacht erg slecht geslapen - eerst even een uurtje de ogen dicht en daarna een verkwikkende douche. Toen even het dorp verkend en wat ontbijt voor morgenvroeg gescoord (RB voor Maus ;) ).

Vandaag dus niet zo'n boeiend verslag en ook geen foto's en quote van de dag.…

• 16 Oktober 2017 - 20:09

Catrien:

Slaap lekker allemaal

• 17 Oktober 2017 - 07:26

Leon:

Quote; hoewel donker is de dag; op het gezicht blijft toch een lach.

• 17 Oktober 2017 - 18:26

Annie Voppen:

Voor morgen hopelijk zonder regen een hele fijne wandeling . Nog een laatste paar dagen en dan hebben jullie het toch maar gefikst. Knap hoor, alle respect.